Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Ντάνιελ Άγκερ: Έφυγα από την Λίβερπουλ λόγω Ρότζερς

Μετά από 8 χρόνια παρουσίας του στο Μέλγουντ, ο Ντάνιελ Άγκερ μετακόμισε το φετινό καλοκαίρι πίσω στην πατρίδα του και στην ομάδα που τον άνδρωσε ποδοσφαρικά.

Σε δηλώσεις του σε ΜΜΕ της Δανίας τόνισε πως οι λόγοι που τον οδήγησαν στο να πάρει την συγκεκριμένη απόφαση ήταν η στάση του Μπρένταν Ρότζερς απέναντι στον 29χρονο κεντρικό αμυντικό.

Αναλυτικά δήλωσε: ''Για να το θέσω ευθέως, εγώ και ο Μπρένταν δεν είχαμε και τις καλύτερες σχέσεις την περσινή σεζόν, τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος της. Εγώ και εκείνος ίσως να μην τα πηγαίναμε καλά επειδή εγώ λέω τα πράγματα με το όνομά τους. Αυτό περιμένω κι εγώ από τους υπόλοιπους ανθρώπους απέναντί μου. Ίσως είναι λάθος να το περιμένεις αυτό από τους άλλους μερικές φορές. Υπήρχε μεγάλη απόσταση μεταξύ μας και σε μένα αυτό ήταν αρκετό. Ένιωσα ότι δεν εκτίμησε αρκετά αυτά που μπορούσα να προσφέρω. Όταν το νιώθω αυτό πιστεύω πως έρχεται η ώρα να προχωρήσω παρακάτω. 

Παρόλα αυτά δεν έπαψε να σχολιάσει τις ικανότητες του Βορειοιρλανδου τεχνικού: Πιστεύω πως είναι ένας ταλαντούχος προπονητής. Κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί αυτό. Είναι καλός στον τρόπο που προπονεί και είναι έξυπνος στον τρόπο που στήνει την ομάδα. Είναι ένας απόλυτα ολοκληρωμένος προπονητής

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου