Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Ελληνική νοοτροπία και επιχειρηματολογία της πλάκας!

Δύο στα δύο για την Λίβερπουλ και τώρα ξαφνικά αρχίσατε όλοι να στηρίζεται και πάλι τον Ρότζερς, όχι μόνο επειδή κερδίζει, αλλά επειδή αντικειμενικά η ομάδα αρχίζει να βρίσκει το δρόμο της και να παίζει καλό ποδόσφαιρο. Αν είσαι από αυτούς που επιμένουν να φύγει ο Ρότζερς και να έρθει ο Ράφα, ή ο Κλοπ, ή ακόμα και ο Μίτσελ (ναι και αυτό το ακούσαμε), τότε ή γράψε σε σχόλιο τα επιχειρήματά σου ώστε να μπορέσω να τα διαβάσω, ή πολύ απλά ''κλείσε'' το άρθρο πατώντας το 'x' πάνω δεξιά.

Δέχομαι μηνύματα που μου λένε να μην είμαι τόσο καυστικός στην εκπομπή (Κάθε Δευτέρα 4-6 www.mundosports.eu) γιατί έτσι μόνο εχθρούς θα αποκτήσω και όχι φίλους. Αν ήθελα να αποκτήσω ακροαματικότητα, όχι μόνο στην εκπομπή αλλά και στο μπλογκ θα έπαιρνα όλα αυτά που λέτε και γράφετε θα τα αναπαριστούσα μέσα στα άρθρα μου, θα τα έλεγα στην εκπομπή μου και τότε όλοι θα συμφωνούσατε μαζί μου. Αλλά το θέμα δεν ότι δεν συμφωνώ απλά με τα λεγόμενά σας, αλλά μάλιστα διαφωνώ και κάθετα γιατί αυτά που λέτε είναι αντικειμενικά ΛΑΘΟΣ!

Σαν Έλληνες έχουμε μάθει κλασικά από το σάπιο ελληνικό ποδόσφαιρο να κατηγορούμε είτε σωστά είτε λανθασμένα μόνο ένα άτομο όταν η ομάδα μας δεν πάει καλά, και κατά κύριο λόγο αυτός είναι ο προπονητής. Και έτσι κάνετε και με την Λίβερπουλ (τουλάχιστον όσοι είστε πραγματικά Λίβερπουλ, γιατί οι περισσότεροι είστε Σουάρεζ, Τζέραρντ, Αλόνσο και Ράφα).


Φυσικά και έχει μερίδιο ευθύνης ο Ρότζερς φέτος και μάλιστα το μεγαλύτερο αφού οι αποφάσεις του το καλοκαίρι ήταν η μία χειρότερη από την άλλη. Αλλά με το που άρχισαν τα κακά αποτελέσματα η σκέψη που είχατε και ακόμα έχετε δεν ήταν απλά να φύγει ο Ρότζερς, αλλά να γυρίσει ο Ράφα, ή να πάρουμε το Κλοπ. Και όποιον ρώτησα γιατί να γίνει κάτι τέτοιο κανένας δεν μου έδωσε σαφή απάντηση. Επιχειρήματα του στυλ ''ο Ράφα ξέρει και αγαπάει την ομάδα'' και ''ο Κλοπ πήρε πεθαμένη την Ντόρντμουντ και πήρε πρωτάθλημα και έφτασε τελικό Τσάμπιονς Λιγκ''.

Αυτά δεν είναι σοβαρά επιχειρήματα! Αν θες να μιλήσεις για ποδόσφαιρο και να στηρίξεις με σθένος την άποψή σου πρέπει αρχικά...να ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ποδόσφαιρο. Κι εγώ αγαπάω την ομάδα, γιατί να μην γίνω ''Ρότζερς στη θέση του Ρότζερς''? Αν ο Ράφα δεν έπαιρνε Τσάμπιονς Λιγκ την πρώτη του χρονιά στην Λίβερπουλ ίσως και να είχε φύγει. Η Λίβερπουλ το 2005 τερμάτισε 5η στο πρωτάθλημα την ίδια στιγμή που ο Ράφα είχε αναλάβει ομάδα που θα έπαιζε κατευθίαν στα προκριματικά της διοργάνωσης τότε. Και αν δεν το κατακτούσε την επόμενη σεζόν θα έπαιζε στο UEFA με την Λάρισα και τον Πανιώνιο. Αλλά αυτό δεν μπήκες στον κόπο να το σκεφτείς γιατί πολύ απλά ΔΕΝ μπορείς!

Και όσον αφορά τον Κλοπ, γνωρίζεις πότε ανέλαβε τους κιτρινόμαυρους του Ρουρ? To 2008. Ξέρεις τι κατέκτησε με την Ντόρντμουντ μέχρι το 2012? ΤΙΠΟΤΑ! Αλλά όχι! Κλοπ είναι αυτός. Πράγμα που σημαίνει αυτόματα πως είναι καλύτερος από τον Ρότζερς σύμφωνα με την γνώμη σου. Κλοπ ήταν και στο 4-0 στο Άνφιλντ το καλοκαίρι στο τελευταίο φιλικό της ομάδας. Και δεν έχει σημασία αν ήταν φιλικό. Ο Ρότζερς τον ξεφτίλισε!

Μάθε να έχεις υπομονή λοιπόν και να μην λες ότι σου κατεβαίνει στο κεφάλι. Κι εγώ μέσα στα νεύρα μου όταν έβλεπα 3-1 στην Πάλας τον έδιωξα δέκα φορές τον Ρότζερς. Αλλά όταν είμαι ήρεμος σκέφτομαι λογικά, κάτι που εσύ δεν κάνεις. Ξαφνικά πέρυσι είχαμε την καλύτερη ομάδα στο πρωτάθλημα, αλλά δεν πήραμε τίποτα και φέτος που η ομάδα δεν τα πηγαίνει καλά φταίει εξ ολοκλήρου ο Ρότζερς. Και δεν μου λες κάτι? Αν πέρυσι παίρναμε πρωτάθλημα τώρα τι θα έλεγες? Θα ήθελες να φύγει ο Ρότζερς? Γιατί αν θυμάμαι καλά εσύ αυτός που έκανες την σύγκριση ανάμεσα σε Μπιλ Σάνκλι και Μπρένταν Ρότζερς. Και μάντεψε ποιος ακούστηκε γελοίος τότε και ποιος συνεχίζει να είναι μέχρι τώρα...

Υ.Γ. Σχόλια και παρατηρήσεις είναι όλα αποδεκτά χωρίς λογοκρισία και τα συναφή. Αν κάνω κάπου λάθος παρακαλώ διορθώστε με, καλό θα μου κάνετε!

Παναγιώτης Δήμος

3 σχόλια:

  1. εντάξει αδερφέ από σήμερα διορίζεσαι liverpool-ο-μετρητής θα μας υποδεικνύεις τι είναι σωστό να λέμε πως να το λέμε κτλ. Σταματήστε να φοράτε παρωπίδες μόνο κακό κάνετε όσοι βλέπετε αλλά δεν θέλετε να δείτε. βαρέθηκα να βλέπω μετριότητες τόσα χρονιά, είμαστε LIVERPOOL ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΠΑΛΑ, τι δεν καταλαβαίνεις. στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι για τους κολοτούμπες , μάγκες δεν μπορεί στην ήττα ανάθεμα και στη νίκη πανηγύρι η το ένα η το άλλο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι έγινε δεν σας άρεσε το σχόλιο μου και το κόψατε? εσύ έγραψες (Υ.Γ. Σχόλια και παρατηρήσεις είναι όλα αποδεκτά χωρίς λογοκρισία και τα συναφή. Αν κάνω κάπου λάθος παρακαλώ διορθώστε με, καλό θα μου κάνετε!) άλλα το σχόλιο μου πουθενά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε μου αρχικά θέλω να σου ζητήσω συγνώμη που δεν δημοσιεύτηκε το σχόλιό σου άμεσα, διότι δεν είχα πρόσβαση σε υπολογιστή για κάποιες μέρες. Και επειδή δουλεύω μόνος μου στο μπλογκ ήταν φυσιολογικό να μην ανεβεί (τα άρθρα των υπολοίπων παιδιών πάλι εγώ τα ανεβάζω, αφού μου τα στέλνουν σε email, μπορείς κι εσύ αν θες να ανεβάσεις). liverpool-o-μετρητης δεν είμαι και ούτε θα γίνω ποτέ. Κι εγώ θέλω τίτλους και καλή μπάλα, άρα δε νομίζω να διαφωνούμε σε κάτι. Το άρθρο αναφέρεται αποκλειστικά στην άποψή μου σχετικά με τα όσα βλέπω, διαβάζω και ακούω κάθε μέρα από τους φίλους της ομάδας στην Ελλάδα. Σε ευχαριστώ που αφιέρωσες χρόνο για να το διαβάσεις και σε ευχαριστώ διπλά που σχολίασες κι όλας!

    Παναγιώτης Δήμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή